Moto pneu Dunlop D213 GP PRO | e-shop Moto-pneu.cz
Moto pneu Dunlop D213 GP PRO v nabídce na moto-pneu.cz v nabídce na moto-pneu.cz

Dunlop D213 GP PRO

Vyber rozměr

Dunlop D213 GP PRO

 Dunlop D213 GP Pro – pneumatiky pro vítěze

Dunlop uvádí na trh pneumatiky Dunlop D213 GP Pro schválené i pro běžný silniční provoz 

Jsou určeny pro závody třídy Supersport a Superstock profesionální úrovně 

Kompletní řada bude v celé Evropě v prodeji od července

Už nyní má za sebou vítězství při závodech

 

Dunlop uvádí na trh třetí pneumatiky v hypersportovním segmentuv průběhu posledních šesti měsíců. Zcela nové pneumatiky D213 GP Pro vyvinul pro skutečné „profi” jezdce jako nástupce pneumatik D212 GP Pro, které přispívaly k vítězství v legendárním závodě Isle of Man TT.

Po debutovém vítězství pneumatik klíčových rozměrů a směsí na hlavních šampionátech Dunlop celou řadu představí v červenci.

Nová řada D213 GP Pro je zkonstruovánaspeciálně pro jezdce, kteří za sebou mají technické zázemí soutěžního týmu a jejichž motocyklyjsou nastavenykompletněpro závodní účely. Dunlop v ní představuje i celou řadu nejnovějších technologií.

Nová, pokročilá konstrukce předních pneumatik

Po úspěšném testování při motocyklovém sportu Dunlop zavádí na pneumatiky na přední kolo nejnovější generaci souvislého bezešvého pásu (Jointless Belt - JLB). Nejnovější dezén souvislého bezešvého pásu se skládá ze tří vrstev, které prokazatelně zabraňují deformaci pneumatiky při působení silných odstředivých sil a při náklonu do zatáček v plné rychlosti. K této nové konstrukci souvislého bezešvého pásu se Dunlop přiklonil rovněž s cílem zajistit mimořádnou přesnost a stabilitu při razantním brzdění.

Nejnovější konstrukce souvislého bezešvého pásu se uplatňuje souběžně s novým tvarem předního profilu. Výsledkem kombinace obou technologií je větší styčná plocha při náklonu, snazší řízení a vysoce citlivá reakce při zatáčení.

Nová konstrukce zadních pneumatik

Známá technologie souvislého bezešvého pásu značky Dunlopnašla uplatnění i při konstrukci zadních pneumatik. Díky jednovrstvému bezešvému pásu z vysoce tažného aramidu je kostra pevná, ale lehká a nabízí mimořádně předvídatelné chování, dobrou zpětnou vazbu a stabilní výkonnost.

Zadní alternativa pro endurance 

Dunlop v řadě D213 GP Pro zájemcům nabídne na zadní kolo i alternativu pro endurance. Jakožto nejúspěšnější výrobce pneumatik v celé historii Mistrovství světa endurance FIM Dunlop využil poznatky získané při úspěšném angažmá v těchto závodech, aby vyvinul a na zakázku nabídl nové zadní pneumatiky speciálně pro závody pro endurance.Pneumatiky jsou vybaveny nejnovější technologií Heat Control značky Dunlop, která zvyšuje jejich odolnost vůči roztržení. Heat Control Technology vychází z dvouvrstev – pevnou a trvanlivou vnější směs kombinuje s bázovou směsí, která zlepšuje hodnotu provozní teplotypři všech ročních obdobích a v různých konfiguracích trati.

Nový dezén ve tvaru ploutve s optimalizovaným sklonem dezénových drážek

Charakteristický dezén běhounu Dunlop navrhl s cílem optimalizovat zahřívací dobu a zajistit maximální styk s vozovkou za sucha.

Vítězný debut na závodech

V zahajovacím kole náročného mistrovství CIV National Trophy 600 Championship v italské Imole zajistil Stefano Casalotti (Yamaha) pro pneumatiky D213 GP Pro první vítězství hned při jejich prvním víkendu na šampionátu.

V úvodním kole  IDM Supersport na německém Nürburgringu obsadil Kevin Wahr první příčku v obou závodech na stroji Yamaha R6 a přinesl tak pneumatikám D213 GP Pro vítězný debut také na předním německém mistrovství.

Velice úspěšně pneumatiky minulý víkend debutovaly také na nejnáročnějším silničním závodě vůbec – na Isle of Man TT. Před závodem si je vyzkoušelo a vybralo několik předních týmů.

Kompletní portfolio hypersportů

V průběhu posledních šesti měsíců Dunlop uvedl na trh tři nové hypersportovní pneumatiky. Reagoval tak na pokračující vydělování jednotlivých segmentů na trhu hypersportovních pneumatik.

Andy Marfleet, evropský marketingový manažer značky, vysvětlil určení zcela nové řady pneumatik Dunlop takto: „D213 GP Pro tvoří vrchol řady pneumatik schválených pro provoz na silnici, které si vybírají přední týmy a jezdci v kategoriích superstock a supersport jak pro závody na okruhu, tak i pro silniční závody. Pro běžné volné jízdy na okruhu máme nové GP Racer D212, které se loni rovněž uvedly vítězstvím na francouzském závodě superbiků. A pro příležitostné jezdce na okruzích, kteří jezdí většinou jen na silnici, jsme již uvedli pneumatiky SportSmart2 Max, které slučují vysokou výkonnost s působivým potenciálním kilometrovým proběhem. S třemi nově vyvinutými pneumatikami máme nyní nejčerstvější a nejinovativnější řady pneumatik, které uspokojí požadavky všech různých typů hypersportovních jezdců.“

Diskuze a dotazy k produktu Dunlop D213 GP PRO Vložit nový
    • Mazzy - stepa.mazanec@gmail.com
      22. 8. 2018
      Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda jsou tyto pneu vhodné pro výhradně okruhové ježdění na stroji Kawasaki ZX-6R 2011. S okruhama začínám a chtěl bych se dostat na časy: Brno - 2:23 , Most 1:51. Kromě velkých okruhů jezdím i na autodrom Sosnová, silniční provoz už vůbec. Jakou směs by jste prosím doporučil předek/zadek? Nebráním se i jiným pneu, popřípadě Slickům. Předem děkuji za radu.
      • Lukas, moto-pneu.cz - odpověď
        23. 8. 2018
        dobrý den, ano D213 patří jen na okruh a na okruhu patří mezi ty nejlepší pneumatiky. V tomto horkém počasí bych volil přední směs MS2, na přední i zadní kole. Pokud se teploty umírní, tak bych ve vašem případě volil přední i zadní MS3. Jestliže s okruhy začínáte, tak je možnost použít levnější okruhové slicky Dunlop D212 GP RACER Slick. Na časy, které by jste se chtěl dostat jsou tyto slicky více než "dostačující".

Napsat recenzi

Recenze můžou psát pouze přihlášení zákazníci a ti kteří zboží zakoupili.