(+420) 602 251 800
prodej@moto-pneu.cz
Značka
Typ pneu
Ráfek
Šířka
Výška
Bridgestone S20 Battlax
Bridgestone S20 Battlax v nabídce na moto-pneu.cz

Bridgestone S20 Battlax

  • po objednání do 2 - 3 dnů
  • po objednání do 2 - 3 dnů
  • po objednání do 2 - 3 dnů
  • Skladem: 2 kusy
  • po objednání do 2 - 3 dnů
  • Skladem: 2 kusy
  • Skladem: 2 kusy
  • Skladem: 1 kusy
  • po objednání do 2 - 3 dnů
  • po objednání do 2 - 3 dnů
2 075 CZK

Bridgestone S20 Battlax

 

Bezprostřední přilnavost

Použití nové směsi „Silica Rich“ a společností Bridgestone patentovaného polymeru NanoPro-TechTM, který omezuje zahřívání materiálu během jízdy, zlepšuje přilnavost na mokru a při nízkých teplotách. Tím je zaručena vysoká úroveň přilnavosti hned od startu během zahřívací fáze bez kompromisů v oblasti životnosti přední i zadní pneumatiky.

Přední a zadní pneumatika disponuje technologií 3LC – 3sekční běhounové směsi (3 Layer Compound) s optimalizovaným rozdělením měkké a tvrdší směsi, jež zlepšuje přilnavost na suchu, podílí se na vysoké stabilitě při průjezdu zatáčkou a přispívá rovněž k dobré životnosti.

Nové měřítko přilnavosti na mokru

Výsledky srovnávacích testů s pneumatikou Bridgestone BT-016 Pro ukazují, že nová pneumatika S20 poskytuje vyšší úroveň přilnavosti na suchém povrchu a zvyšuje jistotu při průjezdu zatáčkou a celkově dosahuje vysoké úrovně sportovních jízdních vlastností. Na závodní dráze mohou jezdci očekávat vysokou stabilitu v zatáčkách a rychlejší časy na kolo díky lepší a vyváženější přilnavosti vpředu a vzadu.

Testy společnosti Bridgestone ukazují, že přilnavost pneumatiky S20 na mokru je ještě lepší než u pneumatiky BT-016 Pro, která byla dosud měřítkem v této oblasti. Výsledky také potvrzují vysokou úroveň stability při prudkém dešti jako důsledek lepší přilnavosti a snadné ovladatelnosti.

Vynikající úrovně přilnavosti bylo dosaženo bez kompromisů z hlediska dosahované životnosti. Testy společnosti Bridgestone potvrzují, že nová směs S20 má vynikající odolnost vůči opotřebení, díky níž dosahují přední a zadní pneumatiky dlouhé životnosti.

 

Recenze a hodnocení zákazníků:

Vaše vlastní hodnocení produktu

Dotazy, diskuze

Dotaz k produktu:

Vložit nový
    • Bártů Rudolf 6. 5. 2016

      sjeta guma - Reagovat
      Dobrý den , mám MT9 obutou BATTLAX-Hypersport S20R a po 1800 km ji mám středem cca 5 až 7 cm, bez vzorku a kraje cca na 50-ti % . Motorka je nová a těsně po zajetí . Jízdy po okrskách ve středním tempu . Přední guma bez zjevných známek opotřebení . Tlaky v pneu dle TK a brzdím z 99% přední brzdou . Nyní stojím před rozhodnutím pořízení nové gumy - předpokládám pouze na zadek .Po této praxi opravdu nevím co pořídit . Na staré moto jsem měl Dunlop Q 2 , ale to asi nemůžu když mám na předku battlax ? Prosím o radu a názor . S pozdravem Ruda

      • Lukas, moto-pneu.cz 8. 5. 2016

        odpověď - Reagovat
        kombinovat pneumatiky můžete. jen je důležité dodržet rozměry podle tech.průkazu a kategorie pneu podle použití. Qua a S20 jsou co se použití týká velmi podobné. Kombinovat je můžete. Samozřejmě je ideální vyměnit celou sadu. Ale je to na vašem rozhodnutí..

    • Libor Černý 24. 2. 2016

      libajs@seznam.cz - Reagovat
      Dobrý den,potřebuji doporučit moto pneu na Bmw k 1200r.Bridgestouny nějaké,3 krát za rok okruh,jinak cestování,Děkuji Černý

    • ondro46 2. 1. 2015

      - Reagovat
      Dobrý deň chcem sa opýtať či by ste mi doporučili tieto pneu na Yamahu XJ6 N, momentálne su na nej Bridgestone BT021 ale potrebuju už vymeniť :D

      • Lukáš, moto-pneu.cz 2. 1. 2015

        - Reagovat
        dobrý den, S20 jsou hodně sportovní pneumatiky. Pokud takové hledáte, jak je samozřejmě můžete použít. Osobně si ale myslím, že na XJ6 budou vhodnější malinko univerzálnější-turističtější pneu. Pokud by to měl být Bridgestone, tak právě BT021, popř. BT023.

        • 4. 1. 2015

          - Reagovat
          Ďakujem za radu :-) ešte by som sa opýtal ide o sadu predná 120/70/17 58W a zadná 160/60/17 69W na DOT pri 021 A 023. Ďakujem

          • Lukáš, moto-pneu.cz 4. 1. 2015

            - Reagovat
            dobrý den, vyrobené v roce 2014

            • 4. 1. 2015

              - Reagovat
              Ďakujem pekne za odpoveď.

    • Petr 17. 4. 2013

      - Reagovat
      dobrý den. rád bych se dozvěděl jestli S 20 je vhodná na GSX 1400.Díky

    • Jiří Hudec 22. 2. 2012

      Tak nevim... - Reagovat
      Podle tohoto obrazku je to spis 2 smesovka (3 zóny) http://www.bridgestone.com/products/motorcycle_tires/products/battlax/images/img_battlax_s20_04.jpg

      • Lukáš, moto-pneu.cz 22. 2. 2012

        Tak nevim... - Reagovat
        cituji tizkovou zprávu výrobce "3LC – 3sekční běhounové směsi, s optimalizovaným rozdělením měkké a tvrdší směsi". Pošlete mi email, zašlu celou tiskovou zprávu.

        • Jiří Hudec 23. 2. 2012

          Tak nevim... - Reagovat
          Dobrý den, teď jste to napsal naprosto přesně, je to 3 SEKČNÍ pneumatika, to ale neznamená že bude vždy 3 směsová. Pneu je rozdělena na 3 sekce (levou, střední a pravou). Na každou sekci lze použít jinou směs. Což je s výhodou použito v MotoGP kde např. v Austrálii je více namáhána levá část pneumatiky tak se použije jiná směs na levou a pravou (i střední) část pneu. Takže opravdu 3 směsi na 3 sekce pneu. Ale pro nás smrtelníky (ne závodníky) je toto v praxi zbytečné, předpokládám že jsou tedy použity 2 směsi, na levou a pravou část pneu měkčí a na střed běhounu tvrdší. Stejně jako u ostatních výrobců např. Dunlop Qualifier II, čímž rozhodně nechci shazovat kvalitu pneu. I když ji Valentino vychvaluje, tak jsem žádné testy ještě neviděl. Pokud by jste našel nějaké rád bych se na ně kouknul, právě řeším co obout na sezónu, mám Suzuki GRS 600, neporadíte mi prosím? Rád jezdím svižně, ale na okruh dá se říct jen výjimečně. Rád bych něco co se rychle zahřeje, protože v každodenní dojíždění do práce je pak kilometrů, ale zase abych to za pár tisíc km nemusel měnit, prostě jako každý bych chtěl zázračnou pneu :) Děkuji za odpověď a přeji hezky den Jiří Hudec

          • Lukáš, moto-pneu.cz 23. 2. 2012

            Tak nevim... - Reagovat
            ano, takto rozdělené sekce má i Michelin na závodních slickách. Tato technologie ale u pneumatik primárně určených na běžné silnice nemá dle mého názoru smysl. No, dle reakcí zákazníků, kteří k nám jezdí přezouvat bych doporučil Michelin Road 2. Dvousměsová, cestovní se "sportovním" profilem.

    • Ondra 15. 2. 2012

      - Reagovat
      Dobrý den, Chci se prosím zeptat co to znamená 3LC jestli tomu rozumím tak by to měla být 3 směsová pneumatika že a kolik zhruba na ní mužu najezdit na obsahu 1000 při normální jízdě né adrenalin mám jsem totiž Bridgestounku BT-016 Pro a tá se osvědčila najel jsem na ní zhruba 8000 km . Děkuji Špalek

      • Lukáš, moto-pneu.cz 15. 2. 2012

        - Reagovat
        ano, 3LC je označení technologie výroby třísměsového pláště. Tato pneumatika se teprve začíná prodávat, čili nejsou zpětné ohlasy uživatelů. Nicméně, dle prezentace výrobce by měla mít velký kilometrový dojezd, což je u sportovní pneu cca 8000km (podobně jako BT016 PRO).

        • schejn 9. 11. 2013

          - Reagovat
          s tím rozdílem ,že BT016 na mé R vydrží max 3000 km kámo ale pryž je to luxusní :-) Jinak S20 mi doporučil Pepa Sršen už je testoval tak du do nich jen hledám nej cenu :-)